۶ نماینده استان مرکزی اعلام کردند خودرو نگرفته اند 

در فهرست نمایندگانی که خودرو دریافت نکرده اند اسامی ۶ نماینده استان مرکزی به چشم می‌خورد.

درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس فهرست اسامی نمایندگانی که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر شد.

 تاکنون ۲۲۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند که دربین این افراد اسامی ۶ نماینده استان مرکزی به چشم می‌خورد که به شرح زیر است.

  •  محمدحسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی
  • ولی الله بیاتی نماینده آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی
  • محمد سبزی نماینده ساوه زرندیه در مجلس شورای اسلامی
  • علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی
  • علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی
  • علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی

این لیست در پی ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحویل تعدادی دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح سال گذشته فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، منتشر شد.
 
 در پی انتشار این ادعا خبرنگاران از نمایندگان مجلس جویا شدندکه آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند و آیا اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را به صورت خارج از نوبت به خودروسازان معرفی کرده‌اند یا نه؟
 
با توجه به جمله خاموش بودن گوشی، پاسخ ندادن به پیامک، اعتماد نکردن نماینده به خبرنگار تماس گیرنده و رد تماس دادن نمایندگان خارج از این لیست خبرنگاران هنوز موفق به کسب پاسخ از ۴۵ نماینده دیگر مجلس نشده اند؛ بنابراین بدیهی است نبودن نام برخی نمایندگان محترم مجلس در این فهرست  و یا فهرست‌های منتشر شده الزاما به معنی دریافت خودروی خارج از نوبت توسط آنان نیست. 

مجلس شورای اسلامی جمعا ۲۹۰ کرسی دارد که  چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.